Menu

sobota, 24 listopada 2012

Jabłka w cieście

W lodówce poza jajkami niema nic :( w szafce mnóstwo mąki i parę jabłek.  Pogrzebałam w moich przepisach i znalazłam idealny obiadek dla siebie oczywiście z wykorzystaniem powyższych składników :)). Jabłka w cieście hmmm pychota:)


Składniki:
  • 4 jabłka,
  • 1 jajko,
  • 1 szklanka zsiadłego mleka( zastąpiłam wodą),
  • mąki tyle, by ciasto miało konsystencję gęstej śmietany,
  • smalec lub olej do smażenia,
  • cukier puder do posypania;

Wykonanie:

Jabłka obrać, wypestkować i pokroić w plastry. 
Przyrządzić ciasto: do mleka dodać jajka i wsypać mąkę, dodać szczyptę soli i wymieszać. Maczać w cieście jabłka obtoczone w mące ( ja dodałam jabłka do ciasta). Smażyć na mocno rozgrzanym tłuszczu. Rumiane i osączone posypać cukrem pudrem.

Smacznego :)

1 komentarz:

  1. Witam, nominowałam Twój blog o zabawy Liebster Blog, zapraszam do pobrania pytań z mojego bloga i dalsze przekazania zabawy !!

    OdpowiedzUsuń